Descargar

Dificultade técnica

Fácil

Solo ida
  • Foto de Beiras do Sil no Barco de Valdeorras (De Viloira a Coedo)

11 de abril de 2012

Meteorología

¡Una buena pista para ayudarte a elegir ropa y material!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Meteorología Meteorología
Sé el primero en aplaudir

preto de Villoría, Galicia (España)

A ruta parte da praza Otero Pedrayo, diante da Casa Grande de Viloira (S.XVII) e transcorre todo o tempo pola marxe esquerda do río Sil. Situámonos á entrada da pasararela peonil que une Viloira coa rúa Real, collemos á dereita pegados ao muro sobre un recheo co que invadiron o leito fluvial hai uns anos, pasamos ao pé dos restos do estribo da vella ponte de San Fernando e por debaixo na nova ponte, continuamos pola arboreda xunto ao río (do outro lado as Casas Baratas) e saimos ao Campiño, parque e zona deportiva onde hai unha Área de Servizo para Autocaravanas. Subimos para coller, á altura da nave da ITV, o paseo para peóns que vai cara a Coedo pegado á estrada OU-536 e que conta con pasos de madeira e iluminación. Ao chegar á aldea de Coedo tomamos unha rúa que baixa e logo un camiño de terra que vai abeirado co río ata chegar á altura do Retorno (en fronte A Barxa) onde a vexetación se torna espesa e conclúe a nosa ruta. Podemos desandar o camiño e ao chegar a Viloira teremos percorrido 5,2 km.