Descargar

28 de febrero de 2021

febrero 2021

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Salceda, Galicia (España)

Paseo polo Faro de Budiño.
Chégase a este lugar desde a PO 510 e conectando co a PO 407. Nos subimos por unha estreita carreteriña cunha pendente impresionante, pero o certo é que chegamos ó Parque das Conforcadas - San Xurxo en apenas cinco minutos, e neste lugar deixamos o coche para subir camiñando ata o Budiño.
Compre ter coidado cos ciclistas que aquí son donos do lugar e en calquera punto poden aparecer, se ben é certo que todo o tempo escoitanse os séus berros que os anuncian.
Unha vez vas alonxándote das pistas e camiños máis fercuentados, é cando gozas do esforzo que supón chegar ó lugar, que é unha mezcla de espazo urbanizado e a un tempo agreste.
Son fermosisimas as dolomías que persisten en todo o parque e que non foron explotadas para extraer granito, así como as pedras cabalarias e as rochas fendidas e pequenas oquedades nas que se agocha algún lagarto arnal. Parate uns minutos e escoita o canto dos paxaros.
Desde o alto do Budiño podemos ver cara ó oeste os picos da Serra do Galiñeiro e o Aloia, e hacia o sur intuimos o cauce do río Miño baixo un leve manto de brétema. Atoparemos fácilmente un bo lugar para facer un descanso.
Hai moitas pistas de terra que nos levarán a distintos picos e que merece a pena visitar e que están menos concurridos que o Faro de Budiño.
Por certo, o PRG 58 pasa por aquí.