Descargar

29 de septiembre de 2018

septiembre 2018

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
Sé el primero en aplaudir

preto de Lalín, Galicia (España)

La senda fluvial del Río Pontiñas tiene una longitud aproximada de 9 kilómetros que discurren desde el entorno del Auditorio Municipal hasta cerca del Polígono Industrial Lalín. Se trata de una extensa área recreativa que cuenta con varias zonas de juegos infantiles y parque biosaudable, entre otros atractivos.
El paseo comienza en las inmediaciones del Auditorio, donde encontramos un lago artificial, un anfiteatro al aire libre y un parque infantil. Más adelante, el río desaparece en un trecho que lleva hasta un paso de peatones en la calle Areal que debemos atravesar. Llegamos a la Travesía da Ponte, donde es posible ver de nuevo el cauce del río. Esta zona incluye varias esculturas de piedra realizadas por artistas locales, un parque infantil y un parque biosaudable. En todo el recorrido hay un montón de puentes, algunos molinos, fuente, Carballeira hasta el final en la Lagoa do Espiño.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A senda fluvial do Río Pontiñas ten unha lonxitude aproximada de 9 quilómetros que discorren desde a contorna do Auditorio Municipal ata preto do Polígono Industrial Lalín. Trátase dunha extensa área recreativa que conta con varias zonas de xogos infantís e parque biosaudable, entre outros atractivos.
O paseo comeza nas inmediacións do Auditorio, onde atopamos un lago artificial, un anfiteatro o aire libre e un parque infantil. Máis adiante, o río desaparece nun treito que leva ata un paso de peóns na rúa Areal que debemos atravesar. Chegamos á Travesía dá Ponte onde é posible ver de novo a canle do río. Esta zona inclúe varias esculturas de pedra realizadas por artistas locais, un parque infantil e un parque biosaudable. En todo o percorrido hai unha chea de pontes, algúns muíños, fonte, Carballeira ata o final na Lagoa do Espiño.
Un pouco máis de nove quilómetros disfrutando do frescor da mañán nun paseo axeiitado para tódalas persoas.