Fecha de subida 12 de junio de 2016

Fecha de realización junio 2016

0,6
1,1

preto de Soutullo, Galicia (España)

Lemos no cartel que hai no comezo do sendeiro:

"A ruta parte das inmediacións da área de recreo da praia de Major (Sanxenxo) e discorre ploa marxe dereita ata as inmediacións da estrada asfaltada que une os lugares de Soutullo e Pontes. Pola súa situación a senda amosa a particularidade da nosa paisaxe rural, pondo de manifesto o contraste existente entre os terreos de labor que soen circundar aos núcleos de poboación tradicionais e o bosque de galería que caracteriza ás marxes dos nosos ríos.

Un dos maiores atractivos da ruta proposta o constitúe a presenza de vexetación de ribeira ao carón do regato e da propia senda, que cumpre funcións ecolóxicas moi importantes entre as que se atopan a estabilización das marxes e beiras, o control da influenza da conca sobre o canle e o ecosistema fluvial, ademáis de contar con un grande interese paisaxístico. As especies máis salientables que caracterizan estas formacións son os ameneiros, salgueiros e carballos entre outras, así como varias especies de fentos como o fento común macho e femia ou o fento real.

No trazado da ruta tamén se atopan varias mostras da nosa cultura e a arquitectura popular coa existencia de varios muíños de río recentemente restaurados (destaca o muíño de Peritos, catalogado como ben patrimonial), pozos para a rega sobre o propio leito do río ou o lavadoiro de Soutullo"

Área recreativo da praia de Major, Sanxenxo.
Punto de comezo na área de lecer da praia de Major, Sanxenxo.
Fonte de auga potable nas marxes do rego do Souto.
Pequena lagoa un no que verte as súas augas o rego do Souto e que logo desauga na praia de Major.
Lavadoiro con fonte de auga potable no lugar de Soutullo.
Primer muíño que atopamos no rego do Souto.
Segundo muíño que atopamos no roteiro.
Tercer muíño que atopamos na nosa andaina.
Pasarela de madeira sobor de o rego do Souto.
Praia en Portonovo, Sanxenxo.
Represa de auga no rego do Souto.
Pequeño rego por cuxas marxes vai o noso roteiro.