4,3
8,5

preto de Piornedo, Galicia (España)

Ruta por Ancares, cresteando por parte dos principais picos.
Saimos de piornedo, (deixando un coche no Albergue de Ancares), subimos o Mustallar (1934mt), (antes no track, atoparedes un desvio no que fumos a ver unha fervenza, se nom a queredes ver, seguide a senda ata coller novamente o track, que nom ten perda. A senda para ver a fervenza, esta pechada de maleza e costa un pouco chegar, pero paga a pena).
Dende Mustallar pasamos o Portalin, cresteando xa que pola zoa baixa habia neve xeada e nom tiñamos crampons.
Logo cresteamos polo Pico Lagos (1867 mt), Cuerno Maldito ou Pico Lanzas (1856 mt), Pico Charcas (1849 mt), As Merendas (1800 mt),Os Penedois (1787 mt), e Tres Bispos (1795 mt).
Dende este punto voltamos para o Albergue (onde habíamos deixado un coche xa que esta ruta e lineal), pola pista , pero collendo un desvio por unha senda que veredes o pouco de comenzar a pista e que unese con esta novamente ,pouco mais adiante. Tamen podedes ir todo o treito pola pista ata o albergue.