Descargar

20 de agosto de 2017

Fecha de realización

agosto 2017
Sé el primero en aplaudir

preto de Mojstrana, Kranjska Gora (Slovenija)

Volta circular amb combinació de 2 cotxes. Vam començar per la vall de Kot, vam pujar al Mala Rjavina per la cara nord amb l'ajuda de claus i cables que es van trobant pel camí. No vam poder fer el Rjavina per la boira densa. Vam fer nit al refugi San Valentino que està a 2300 m. L'endemà vam ascendir al Triglav per la cara nord, vam baixar-lo per la cara sud passant pel refugi Planika i vam arribar al cotxe per la vall de Krma.
És una volta molt bonica, veus dues valls típiques d'Eslovènia i fas dues ascensions molt interessants amb vistes impressionants.
Cal remarcar que no és apte per a gent que té vertigen ni poca experiència a grimpades i ferrades... És imprescindible portar casc i material per assegurar-se.
NOTA IMPORTANT: el descens del Triglav per la cara sud (la majoria de la gent ho fa pujant) cal anar molt en compte, hi ha molt perill de caigudes de pedres grans que poden fer mal. Per això, poso dificultat tècnica "difícil".