Descargar

25 de abril de 2018

marzo 2018

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Urkiola, País Vasco (España)

Subida o mitico Pico Amboto 1331 mt, en invernal.
A ruta sae dende o Santuario de Urkiola, en Bizkaia, en pleno parque natural de Urkiola. Ali podedes deixar os coches no parking e comenzar a subir por unha ladeira que tedes de frente.
O chegar o final da cima hai un desvio a man esquerda que nos nom vimos marcado por mor da neboa e da neve, pero que supoñemos que verase claramente en tempada estival.
Dende ese desvio hai unha baixada de uns 1000 mt, o final do cal hai que pasar por un paso que divide a zoa de pastoreo.
Dende este paso hai un camiño moi marcado que vos levará a base do Amboto. Ollo porque hai algun letreiro que recomenda seguir por ese camiño. En veran pode ser que sexa unha subida viable ,en inverno hai que desviarse a man dereita 300 mt despois do cartel e subir a montaña.
Ahi, comenzou unha subida un pouco dura pola gran cantidade de neve acumulada.
Esta faise toda hacia riba sen desvio algún.
A 100 mt da cima hai un treito que en mollado, con neboa ou chovendo e perigoso. Ten moito desnivel e son pedras lisas, a caida sería grave. Con coidado e sen presa faise ben, pero e convinte pra previr, ir encordado.
A baixada e polo mesmo sitio que a subida.
Amboto, en inverno con neve e maxica, subila e unha experiencia marabillosa.