• Foto de Pico Possets (3375 mt) 09.10/09/2018

Tempo  un dí unha hora un minuto

Coordenadas 1914

Fecha de subida 6 de octubre de 2018

Fecha de realización septiembre 2018

3,9
7,9

preto de Eriste, Aragón (España)

O Pico Possets ou pico Llardana e o segundo pico mais alto dos Pirineos despois do Aneto cos seus 3375 mt.
Fixemos a subida mais clasica, polo refuxio Ángel Orús onde fixemos noite e dividir a subida.
Ata o refuxio en tempada alta tedes que coller un bus que sae cada hora, xa que en coche está prohibido. Tamen podedes subir camiñando pero sinceiramente nom paga a pena. O prezo se nom lembramos mal era de 11€ ida e volta.
A subida ata o refuxio nom é comoda xa que ten moitas pedras. Esta baixada sufriremola a volta xa que chegabamos tarde para o autobus e fumos todo o tempo incomodos.
Fixemos noite no refuxio, que está bastante ben. Boa cea, duchas con auga quente gratuitas e un magnifico ambiente montañeiro.
As 06.00 da mañan en pe, almorzo e o redor das 7 camiñando.
A subida comenza gañando rapidamente altura, e seguindo o GR11 que maisadiante teremos que deixar atras.
Ademais tamen camiñamos a par da travesia circular dos tres refuxios que fai moita xente parando nos tres refuxios que rodean o Possets, dentro do parque natural Possets-Madaleta.
Hai que estar atentos porque despois do primer km aproximadamente de comenzar a camiñar hai un desvio a man esquerda que nos en principio nom vimos marcado, e que guiamonos polo track que lavabamos.
O coller este desvio hai unha pequena zoa de pedra que hai que salvar e logo diferentes lomas. Tamen cruzamos un rio e pouco mais adiante o sendeiro que levamos ,o GR11 sigue a man esquerda e nos debemos coller hacia a dereita. Nun dia de neboa e posible perderse.
A partir de este punto comenza a subida mais pronunciada, dependendo da epoca do ano, colleredes mais ou menos neve. Nos fumos en setembro, no momento con menos neve e tivemos que atravesar dous neveiros con crampos e piolet, por suposto.
O camiño vai por unha garganta e mais adiante unha lixeira trepada nom exento de certo risco que nos leva a un pequeno descanso do terreno onde parece visualizar o Possets.
Mentira. Inda queda un bo treito para chegar xunto el.
Unha nova trepada encaranos a cima que visualizamos en todo o esplendor, pero que ainda nos levara unha hora coroar.
Esta ultima subida con neve debe ser complicada. Nos tivemos o dia despexado e poidemos disfrutar de toda a subida.
A cima chegase despois de unha lixera trrepada final onde vemos xa o punto xeodexico.
Dende a cima Pirineos en todo o seu esplendor, que bonitos son.

A baixada un pouco larga sobre todo dende o refuxio ata o aparcamento.