4,3
8,7

preto de Camarmeña, Asturias (España)

Magnifica e dura ruta de montañismo que sae e percorre durante 6 km a famosisima senda do Cares, saindo dende Poncebos e camiñando polo macizo central de Picos.
O desvio de Cares, esta marcado no track, e situase na baixada do canal de Culiembro que ven das montañas opostas a onde imos camiñar nos.
Baixamos por unha senda mais menos ben marcada ata chegar o rio Cares. Ali atopamos unha pequena ponte (podedes vela nas fotos), que dende a senda do Cares xa podemos ver con aterioridade, e que unha vez pasada, comenza a subida polo canal de Pedra Bellida, no que sen dubida poremos a proba as pernas.
A subida e dura, xa que ganamos mais de 1200 metros de desnivel en pouco mais de 2-3 km de ascension, empeorando canto mais arriba estemos.
Con neve, e totalmente obligatorio crampons, piolet e encordada.
O chegar a cima bordeamos a montaña que mais adiante nos levaría a Jou de los Cabrones (nom e este o caso) ata chegar o famoso Val de Amuesa dende onde observamos Bulnes.
Dende esta vila baixamos polo canal do Texu ata Poncebos novamente.