5,3

preto de Santa Marina de Valdeón, Castilla y León (España)

Saida dende o Porto de Pandetrave, onde deixamos parte dos nosos coches. (o resto quedaron en Cordiñans, onde vai finalizar a ruta)
Unha vez chegamos a Horcada de Valcavao, seguimo dirceccion a Vega de Liordes pola fonte de Pedavejo (ultima fontes ates do refuxio)subindo polo Sedo de Remoña en vez do canal de Pedavejo, que e un pouco mais corto pero ten mais pendente.
Logo pasamos a Vega de Liordes direccion o refuxio.
Antes de chegar a Collado Jermoso polo camiño hai un desvio a man dereita, hacia arriba ( a uns 400 mt do refuxio) para subir o Palanca e ao LLambrion. Nos seguimos ata o refuxio para alixerar peso e subir o Palanca mais lixeiros.
Media volta sobre os nosos pasos e subida o Palanca. Moito desnivel, zoa de pedreira e bastante incomodo de camiñar en certos treitos. Hai un par de pasos que nom chegan a ser aereos pero hai que ir con coidado.
Na cima do Palanca, nun dia bon como o que tivemos, ves o mar Cantabrico, ves todo o parque nacional , (Horcados Rojos, Picu Uriellu) e chegas a ver a meseta de Castela. Impresionante.
Baixamos e volta camiño do refuxio, onde durmimos.
O dia seguinte tras o almorzo, baixamos direccion Cordiñanes pola baixada de Argayo Congosto e o bosque de haixas de Asotin, unha baixada dura pero fermosisima.