• Foto de Puig de n' Escuder

Fecha de realización abril 2019

0,7
1,4

preto de Caimari, Baleares (España)

Aquesta ruta, sense ser de gran dificultat, sí que requereix tenir unes condicions físiques bones, estar acostuat a grimpar i no tenir gens de vertigen. La primera part de la ruta, des del començament fins al cap curucull és una pujada vertical sense treva i a més es tracta de una grimpada constant amb un pati al darrera que si hom té vertigen val millor no mirar abaix. De totes maneres la gran ventatja és la boníssima aferrada que té la roca que anam grimpant amb boníssimes presses i que no rellisca gens ni mica. Un cop adalt, la baixada lafarem per darrera, per això just abans d'assolir el cim veurem que cap a la esquerra hi ha un tirany que l'envolta un poc i que ens du a a la part alta d'una canal que ens deixa veure la part baixa de la timba, però que si anam amb compta no té molta dificultat ni perill. un pic superada aquesta canal, que té continuitat cap a la seva part del fons un poc a la part baixa, ens toca pujar un poc i superar un altra zona un poc exposada i relliscosa però que anant en compta es supera bé. Ara ja entram en terreny més segur i també amb una roca distinta, algo més homida quen durà fins al coll. Cap a la dreta tenim un camí o pista que ens deixarà a un tram de la part final del camí vell de lluch, noltros avui anam per l'esquerra, cap als horts, però alertau perquè calñdrà demanar permís ja que arribarem a la zona de margers d'olivar de la finca. Un pìc als Horts, agafam el cami asfaltat que ens durà per un hermós recó de la Tramuntana fins al punt de començament de la ruta d'avui.

Nombre: Segmento: 1

Hora Inicio: 10:11 18 abr. 2019
Hora Fin: 12:48 18 abr. 2019
Distancia recorrida: 2,9km (02:37)