3,3
6,6

preto de Zuriza, Aragón (España)

O pico Petratxema está situado en Aragon, nos limites con Navarra. e un pico que en inverno, cas montañas cheas de neve e mais asequible ca "Mesa dos Tres Reis".
A subida comenza no refuxio de Linza, onde inda que xa había neve, pudemos chegar co coche.
A ruta polo camiño francés, (antigo paso ata Francia), pero nos guiandonos dun track subimos a unha cima, desviandonos a man dereita, que ainda que nom ten perda complica mais a subida, xa de por si dificil por mor a gran cantidade de neve blanda que hai. Os carmpons fan pouco.
Esta senda desvianos do camiño frances a dereita, subenos a unha cima, a cal, o chegar volvemos baixala para afrontar a subida do Petratxema.
En verao as indicacion que agora cubreas a neve vense perfectamente.
Se imos pola senda de Francia, veremos unha difurcacion que nos desvia a esquerda 8hacia arriba) para A Mesa dos Tres Reis, e a dereita pàra Petratxema. O ir polo camiño que imos nos nom hai tal vifurcacion.
A subida final do Petratxema, con neve, e dura e un pouco perigosa, `pero pouco a pouco fixemola.
Voltamos polo Camiño frances, este podedelo aproveitar do track para facer a ida e evitar a ladeira que fixemos nos.
Tres dias despois de ir, o refuxio de Linza quedou pechado pola neve.
Seguimos pedindo, en Wikiloc a posibilidade de poñer en actividade: