4,3
8,6

preto de Ferreirós de Abaixo, Galicia (España)

Ferreirós de Abaixo, Ferreirós de Arriba, Penaboa (Mirador do Monte Fedo), Pía Paxaro.

Esta ruta de alta montaña parte de Ferreirós de Abaixo, ao lado do Bar O Pontón (paga a pena comer nel, a carne de terneira moi rica e a decoración é incrible, todo artesanía de madeira). Para non equivocarvos,seguide sempre a flecha branca que pon "Penaboa". Son 7 horas e media o que tardamos, con condicións difíciles de vento e choiva no Pía Paxaro.
A ruta presenta varios trepadas nas que hai que axudarse das mans, e ademais o desnivel acumulado é brutal, ata o cumio do Penaboa (1460 m) (Miradouro do Monte Fedo). A partires de aquí vaise por pistas forestais ata O Pía Paxaro (1610 m.)
Para o regreso, retornamos ao lado do miradouro, para baixar por unha especie de cortafogos con moitas pedras e gran desnivel cara abaixo. En lugar de irmos polo Pico do Coto (1056 m), facémolo por unha pista ancha é cómoda ata Ferreirós de Arriba, e dende ahí iremos polo camiño de ida , de novo ata Ferreirós de Abaixo, ata o Bar O Pontón WEB BAR O PONTON, PINCHADE PARA MÁIS INFO E FOTOS.
Moitas grazas a Orlando e aos voluntarios que desbrozaron toda a Ruta!!

Para aloxamento barato (12 €/persoa) e ben situado, tedes o Albergue de Folgoso do Caurel: