1,3
2,6

preto de Casares de Arbas, Castilla y León (España)

Fixemos esta ruta para inspecionala e poder facela logo co grupo o que pertencemos.
Deixamos os coches en Casares de Arbás e subimos guiandonos dun sendeiro agricola. Realmente este sendeiro e bon se o que pretendedes e comenzar a ruta pola parte de atras, pero para subir a primeira cima ( indo este-oeste ) e mellor coller outro sendeiro que sae do pobo e sube directamente o macizo.
Atacamos directamente a primeira cima , El Palero, que é con diferencia a mais dificil, para o noso punto de vista nom recomendable con neboa ou mollado, con treitos aereos e nom apto para xente con vertixe. A unica subida posibel ( sen escalar, claro está) e a cara este, a que hai que subir e baixar polo mesmo sitio.
Logo unha vez abaixo bordeamos a panza desta primeira montaña para subir a central, Maria del Medio, que e moito mais levadeira. Tamena subimos pola cara este. Unha vez no cumio seguimos pola sua arista e baixamos pola cara oeste, que nom presenta gran dificultade e seguidamente subimos pola cara sureste da terceira, Maria de los Corros. Unha vez arriba decidimos baixar pola cara sur, o cal e totalmente desaconsellado porque e moi perigosa e faise moi larga. Mellor baixar pola norte, e unha vez abaixo coller o camiño agricola que comentamos o inicio da ruta e que nos levará o pobo dende o que partimos.