Tempo  5 horas 4 minutos

Fecha de subida 3 de marzo de 2013

Fecha de realización marzo 2013

preto de Villar de Santos, Galicia (España)

Ruta realiza o 02 do 03 do 2013, e como esta pero con algunhas variantes como a subida a o pobo de San Andre que nos levou o amigo Oterino. Saimos dede a Fonte Vella (Vilar de Santos) cara aldea de Saa de ai cara o Alto de San Benito de Uceira, baixamos cara Santa Ana e achegamonos a 1ª Torre ,a do Castro (Sandiás), despois cruzamos a chaira cara a subida a da 2ª a de Pena, baixamos cara Xinzo por parte da ruta Franciscana e imos o caron do rio ata a 3ª a da Forxa (Porqueira), desviamonos un pouco a ver a fervenza do Firbéda e baixamos cara Ponte Liñares, imos todo pola falda do mote ata Congostro (aldea rual) , subimos visitar a aldea de Santo Andre (preto da 4ª a de Celme), baixamos a Comgostro outra vez, e dende ai por sendeiros e ata ata a Sainza, onde collemos carretera rural ata o punto de inicio. Fotos @nfeso , Fotos Sainzajump o acumulado real e mais.
Torre_de_Pena
Fervenza_do_Firbéda
Torre_da_Foxa
San_Benito_de_Uceira
Torre_do_Castro
Congostro

• Foto de sainzajump

sainzajump 03-mar-2013

Moi boa ruta , excelentes vistas da Limia, das Torres de Sandiás, da Pena, etc , a fermosa Fervenza da Fírveda e unhos carrouchos preciosos. Por falta de tempo quitámoslle unhos camiños ó final acabando por estrada ata Vilar de Santos.

• Foto de aryas

aryas 03-mar-2013

Estupendo día de BTT por as terras da Limia. Ruta recomendada o cen por cen. Moitas gracias Andres por o diseño da mesma.

• Foto de ilde.ou

ilde.ou 03-mar-2013

muy buena ruta, y muy buena la compañia. unas fotos estupendas.