Descargar

20 de julio de 2020

julio 2020

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor
Sé el primero en aplaudir
-6 m

preto de Ourense, Galicia (España)

Super-ruta outra vez entre Ourense e Ancora!!

Este ano a conta aumentou e uníronse a nós, Diana e Pepe; e nós somos: Julio, Gil e Óscar.

Ao igual que o ano pasado, ruta nocturna, saímos sobre ás 22:30 h xa cós focos en marcha..

Este ano en vez de sair cara a zona dos Castros, saímos pola Boutureira cara á Merca.

Levamos dirección Ponte Fechas, por onde temos previsto pasar o Arnoia. Xusto ao cruzar o Arnoia as primeiras rampas nas que as pernas xa empezan a quentar e axúdanos a facernos unha idea respeto ao que nos queda.

Xa chegamos a Celanova e como o ano pasado facemos unha paradiña para tomar un café.. coa sorpresa da xente que está polas terrazas..."onde van estes tolos...!!!" Si llo decimos non nos creen..jejj..

Enfilamos outra vez a marcha con subida casi constante ata o Leboreiro. Dende eiquí baixada ata Lamas de Mouro, collemos novos camiños para eliminar algo de estrada. Un de estos camiño non se pode ciclar polo que non queda outra... a pé... É xusto ao xirar na Portelinha..por si alguén a fai..

Seguimos ruta, e xa pronto empeza a subida ó parque eólico Alto Minho, este ano non pasamos por travassos...

Enseguida rompe o día, e disfrutamos dunhas vistas espectaculares..fotos e sonrisos...

Xa con día disfrutamos das vistas..A zona da Serra da Peneda é impresionante, do mellor da ruta.

A baixada acaba na zona de campismo de Mezio, onde enlazamos ca estrada N202. Este ano a baixada está algo máis rota polo que sufrimos bastante na baixada (10 kms apróx.)

Dende Mezio baixada vertixinosa ( 15 kms. apróx) por de estrada ata que chegamos a Arcos de Valdevez, e seguimos ruta por un paseo fluvial ó carón do río Vez ata Ponte da Barca.

Parada a repostar no Continente de Ponte da barca; cafés, bolos, bolas de Berlin, zumos etc.. barriga chea...e o caso que inda faltan máis de 60 kms... a pedalear toca..jejjej

Dende Ponte da Barca paseo fluvial ó lado do río Lima ata Viana do Castelo pasando por Ponte de Lima, todo llano.
Antes de cruzar a ponte cara Viana parada para tomar unha cervexa, fai moita calor e aproveitamos para refrescarnos nun pilón de lavado..
Dende Viana do Castelo a Ancora, pola Ecovía da costa disfrutando das vistas ao mar...

Chegamos sin novidade e comida xunto amigos e famili para contar aventurillas..jaja

Aventura rematada... Xa preparando a próxima