bolecho

Fecha de realización mayo 2010

7,4

Vista 2069 veces, descargada 31 veces

preto de Visma, Galicia (España)

Ruta circular desde o barrio dos Rosales ata a praia de Barrañán

• Foto de ovidius

ovidius 04-ago-2010

Yo hace tiempo hice esa ruta un par de veces, que seria preciosa de no ser por lo destrozada que esta toda la zona y en especial los olores insoportables.
    1- depuradora
    2- bens (refineria)
    3- nostian (residuos urbanos)
    4a, fabrica de piensos (pescado) lo peor puajj, y en subida
    4b, piensos (carne)
    5, poligono de sabon

• Foto de bolecho

bolecho 04-ago-2010

Que tempos aqueles nos que podías chegar a Barrañán casi exclusivamente por corredoiras e pistas. Pouco a pouco vanse cargando todo e calqueira día atomarémonos cunha peaxe...

Coincido contigo contigo no do cheiro, pero se o vento non sopla do sur, e máis soportable. A mín, o de Barrañán, en un paseo que me resulta moi cómodo xa que parte da miña casa e evitas As Xubias ou Alfonso Molina.

Agora estou saindo polo interior de Arteixo, Zapateira, Mesoiro, Nostián, etc. Xa subirei algunha ruta máis.

Bótalle unha ollada a http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1028329

Esta ruta é máis dura e técnica que a de Barrañán, pero a min gustame moito máis e sae e chega o mesmo sitio.

• Foto de ovidius

ovidius 04-ago-2010

Eu prefiro se teño tempo meter a bici no coche para evitar a zona cercana a coruña, por seguridade sobre todo. Por caion - razo e boa zona. Saudos.