Vista 2031 veces, descargada 37 veces

preto de Ourense, Galicia (España)

Ruta realizada día 18/10/2011 co amigo DROMADER, destos rutóns que nunca se olvidan .
Que baixadas,jajaja, os camiños da Parroira son espectaculares.Unha beleza sin comparación.

A ruta é esixente en bastantes puntos, con dificultade técnica alta e física alta.Para rematar a ratonera que nos deixa en Ourense.Sin duda un grandísimo día de BTT.

• Foto de Dromader

Dromader 19-oct-2011

Coincido plenamente con Sainza. Ruta altamente recomendable, á altura do mellor que se puede rodar pola provincia, que non é pouco ;)
    Tanto a subida, como a baixada do Penamá, son realmente "entretidas" :))
    Faise tranquilamente en 8 h. Nos paramos a comer con moita calma en Allariz, ademáais de cambiar a patilla e o cable do cambio traseiro da miña bici.

• Foto de sainzajump

sainzajump 14-abr-2012

Este ano teño pensado repetila...a ver se vos animades a facela....

• juancmm 09-dic-2012

La hicimos ayer, dejando la subida al Penamá para otra ocasión. La ruta es preciosa pero quizás mas indicada para temporadasmas secas, la zona del Arnoia estaba demasiado embarrada y habia partes del camino completamente inundadas. Pero del 1 al 10 le doy un 10.