• Foto de Âncora (S.Gelfa) - San Paio (Vila Nova Cerveira) 2

Tempo  6 horas 30 minutos

Fecha de subida 27 de agosto de 2018

Fecha de realización julio 2018

preto de Laje, Viana do Castelo (Portugal)

Ruta feita fai unhos días e repetida con novos compañeiros: Karliños e Xaneiro, na que introducimos unhas pequenas variantes.

A primeira parte da ruta sae buscando o pobo de Costa (que xa nos conocen das veces que pasamos), que está ao cruzar a autovía, camiño da Serra de Amonde, onde disfrutamos dunhas vistas sobre Viana moi chulas. Subida técnica polas moitas pedras no camiño.

Unha vez no alto, cortalumes pola zona de Folgadoiro, e ir baixando para atravesar o Pinhal do Vizinho. Xa chegamos a Montaría e entramos nun camiño que bordea a Serra da Arga ata chuegar ó lugar de Cerquido....vistas impresionantes..e eso que nos estamos no alto...

Ao sair de Cerquido pisteamos, rápido pola zona do Bikepark . ( Nesta zona está unha das variantes) A continuación cruzamos a Serra do Lousado e baixamos para atravesar o río Coura.

Empezamos a subir outra vez, esta vez a Serra de Covas, cunha pequena transición e volta a subir ata o alto de San Paio. Preciosas vistas... unhas fotos e baixada vertixinosa.

Na baixada está a outra variante...

E xa está preparada a volta pola zona de Vilar de Mouros e Arga de san Joao..

A volta rodadora pola ecovía.