Descargar

Circular

8 de agosto de 2020

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor
Sé el primero en aplaudir

preto de Bande, Galicia (España)

Ruta que se inicia en Bande e sube por a OU-411 direccion Recarei donde collemos a subida pronunciada ata Seoane,para baixar ata o Rio Cadós e pasando a ponte tomamos direccion Pereira.Continua a ruta tras atravesar Pereira por unha pista asfaltada que nos leva a Taboazas tras pasar por Penedos da chan e Fonte da Ra.En Taboazas comeza a pista de terra que nos leva ata A Fraga donde termina a carretera OU1263 e comeza a subida a o LEBOREIRO ascendendo por a Corga do Carballal chegamos a unha altitude de 1150m. na Serra das Motas.
No alto a pista discurre entre Porto Lamas 1.151m. e Outeiro das Mos,e unha vez pasado este Outeiro tomamos unha pista a dereita que nos leva por unha zona de cobertizos de bestas do monte e a partir de ahí xa empeza as baixada.
Iniciase o descenso en O Foxo1.105m. -A Mota-As Cuatro Cruces e chegamos a OUTEIRO DE AUGAS OU-411 P.K.10.
Seguimos baixando por esta carretera que se encontra en moi bo estado e con pouco tráfico e o chegar o P.K. 5 nos volvemos a desviar a esquerda direccion alto do Vieiro,antes de chegar a OU540 collemos a pista que se inicia nunha excavacion de grava e que nos leva por o Monte de Calvos a Sarreaus donde continuamos baixando ata o Badella e regreso ao punto de partida en Bande.
Unha ruta con moito desnivel pero de moderada dificultade,donde disfrutar as vistas panorámicas do Val da Baixa Limia-Xurés desde o LEBOREIRO.