Descargar

Dificultade técnica

Moderado

Circular
  • Foto de Fervenza (rego Fondón)
  • Foto de Aeroporto de Peinador
  • Foto de Bosque caducifolio e merendeiro no nacemento do Lagares
  • Foto de Parque forestal do Vixiador

Tempo

2 horas 35 minutos

12 de noviembre de 2020

noviembre 2020

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas

preto de Vigo, Galicia (España)

Ruta con inicio na rúa Gegorio Espino cara á rúa Cantabria e á coñecida senda da Auga. Dende o inicio até o propio comezo da senda (onda a fonte e o panel informativo) hai 2,5 km. Cómpre seguir a senda da Auga até o km 16 da ruta (13,5 dende o inicio da senda), pouco máis de dous quilómetros logo de pasar polo pequeno merendeiro que hai na propia senda baixo o castro de Negros (duas ou tres mesas cunha varanda de madeira) e apañar unha subida asfaltada á dereita.
Unha costa breve pero intensa, case 350 metros con algún treito cun desnivel próximo ao 20%. Collemos unha baixada á nosa esquerda e logo ascendemos (collemos un desvío á dereita que é o único que segue a subir) até saírmos a un cruzamento cunha fonte (km 17 da ruta, 15,5 dende o inicio da senda). Aí vemos unha subida á nosa esquerda cun sinal de estrada sen saída: subímola e continúa cunha boa pista que nos vai levar durante algo menos de tres quilómetros mesmo á beira do peche do aeroporto de Peinador. Saímos á estrada uns metros e volvemos apañar pista á nosa dereita para seguir bordeando o aeroporto.
Acabamos de rodealo nun breve tramo de asfalto e no desvío para ir cara a Vigo pola avenida de Peinador, xusto nada máis collelo, no primeiro paso de cebra (nada máis coller o desvío), cruzamos o paso de cebra e así enganchamos co sendeio panorámico de Vigo (GR53), que nos leva ao monte Vixiador (4,4 km dende o paso de cebra ao parque forestal).
Deixams o parque forestal seguindo un breve treito do GR53 e en lugar de descender por este, seguimos de fronte e a pista transfórmase nunha senda estreita de descenso algo técnico (non apta para cativos), enganchamos un tramo da senda de Candeán (marcas verdes e brancas), que continúa outros 500 metros logo do asfalto ao pasar o cemiterio (subida e baixada) até saír á estrada da Madroa pola que xa descendemos até a avenida de Peinador e de volta ao Calvario.
Fuente

Fonte e panel

Fervenza

Fervenza (rego Fondón)

• Foto de Fervenza (rego Fondón)
Picnic

• Foto de Aeroporto de Peinador

Enlace GR53

Picnic

Bosque caducifolio e merendeiro no nacemento do Lagares