← Parte de Cami de Sant Jaume 05

7,8

preto de A Salceda, Galicia (España)

Etapa que ens porta fins al primer dels "dos finals" que hem decidit fer en aquesta ruta.

Santiago és el final habitual del Camí, però com que havíem sortit de Port de la Selva, volíem acabar de nou al mar, per tant continuarem un parell d'etapes més fins a Fisterra.

Aquesta etapa és més curta que les altres, això es va fer expressament per poder estar una estona més llarga a Santiago, tant per poder obtenir la Compostelana com per poder gaudir dels seus carrers, mercats i animació general.

Etapa, doncs, curta que ens porta per camins i després per asfalt, ja que a partir d'un moment entrem decididament de nou a la "civilització" arribant al costat de l'aeroport, amb les seves carreteres.
Parada al Monte del Gozo, foto de rigor al peu del monument i darrer segell abans d'entrar a Santiago.

Segona foto de rigor davant de la portalada (en obres), cua per la Compostelana i bon dinar en un dels mercats on pots fer-te coure marisc i peix i menjar-te'l acompanyat d'un bon vi.