-4 m

preto de Cangas, Galicia (España)

Comparto a ruta porque quedei escarallado pero moi contento da ruta con Dewi:
- Sempre me perdo para chegar a poza da Moura (km 22), aqui tedes unha proposta
- A subida de Moaña a Antenas de Domaio e a máis bestia do monte mais alto do Morrazo.
Ollo, a ruta faise moi dura, sobre todo do km 9,5 a 1,5. Ten zonas técnicas que minan moito as forzas. A segunda subida longa, despois da poza da Moura, é moito máis amable pero faise interminable.

• Foto de marajota

marajota 21-may-2012

Ollo a dous erros (para que non os repitades):
    1. Tras subir ás primeiras antenas metémonos polos torretas da luz: mellor desandar 200 metros e non pelexarse con eses toxos bravos.
    2. Chegando ao golf, tivemos unha confusión e volvemos para atrás, o camiño non ten saída.

• turista666 26-jul-2016

Después de años de subir a las antenas y bajar por el asfalto ayer encontré un caminito muy chulo y con apenas tojos para bajar hasta Arquiña. Es más, si amplias el mapa lo ves como sigue recto en dirección norte una vez cruzas por debajo de una antena