Tempo  5 horas 5 minutos

Fecha de subida 26 de junio de 2015

Fecha de realización junio 2015

preto de O Carballiño, Galicia (España)

Bonita ruta por bonitos sendeiros algo de pista e algo de carretera.
A ruta ten algo de todo para divertirse pistas rapidas carreiros moi divertidos ke pasan o lado do rio para ir frescos e escapar un pouco do sol,tamen decir coma sempre ke moitos cachos de camiño estan tan cheos de maleza ke casi non se pasa,tuben ke baixar moitas veces da bici para poder pasar( de ai as voltas ke din e o tempo empleado ke é elevado) e outras veces buscar alternativas pois o camiño estaba intransitable ,compartimos ruta con un bo cacho do Camiño de Santiago e temos unhas vistas moi boas para sacar unhas fotiños ,pasamos o lado de alguns muiños restaurados e por carreiros empedrados moi divertidos
Non e moi necesari levar moita auga pois ai vastantes puntos para poder encher o bidon ou camelback con auguña ben fresca Recomendable mellor en veran pois no inverno ai moita auga.
  • Foto de Fonte Louredo
  • Foto de Muiño
  • Foto de Ponte Romana Mandras

• Foto de solotacos

solotacos 21-feb-2016

esta pronto a de caer,teñolle ganas (Y)

solotacos 15-mar-2016

ruta feita hoxe despois de estar ai pendiente,esta moooi ben ten de todo como dis Xulio,pena ke os camiños (xa estaba avisado deso) se cerran moito sobre todo o lado do rio,agua tamen atopei bastante,polo demais esta moooi wapa,gracias XULIO POR COMPARTIR.