Tempo  5 horas 3 minutos

Fecha de subida 4 de marzo de 2015

Fecha de realización marzo 2015

preto de O Carballiño, Galicia (España)

Ruta con algo de todo,moita subida (durota) e moita baixada,subida a ta o monte do San Trocado e despois unhas baixadas rapidas polas pistas forestais ke nos levan ata Barbantes,despois facemos algo de carretera ata Casar do Mato para enlazar camiños ata encontrar a ruta ke nos leva ata o Cachon ( O Viñao ),temos depois un tramo (algo largo ) de escaleiras ke temos ke votala bicicleta o lombo,e despois pistear ata Maside e collemos camiño de Carballiño.ruta dura pero podese facer calker epoca do ano,mellor con bo tempo para disfrutar das vistas.
  • Foto de Vista panoramica na cima do monte do Trocado
  • Foto de Vista panoramica
  • Foto de INICIO TRAMO ESCALEIRAS
  • Foto de Vista panoramica do monte San Trocado

• Foto de solotacos

solotacos 24-mar-2015

ruta moi wapa como todas Xulio,dura vastante dura ois ten vastante subida como dis,chegaronme as escaleiras ataaa jjjj pero xa ia avisado asikee.moi recomendable.gracias por compartir estas boas rutas .

• Foto de Xulio71

Xulio71 24-mar-2015

dura sike e,o malo e ese tramo descaleiras,peroooo apeteceume subilas para cambiar un pouco,polo outro lado tamen as habia e xa as subira moitas veces,gracias por comentar.