Tempo  3 horas 42 minutos

Fecha de subida 10 de marzo de 2015

Fecha de realización marzo 2015

preto de Sagra, Galicia (España)

Ruta tan dura como bonita polas vistas ke ten para o disfrute da bicicleta mentras se pedalea.Ten algo de todo,boas subidas,pero algunha ke outra baixada rapida sobre todo a ke nos leva ata San clodio,para despois facer unha boa subida ata a Pena.aprobeitamos ke en Ventoselo ai un Templo Budista e fixemos unha visita e enseñaronnos un pouco como viven os monxes ke ali ai.recomendable facela con bo tempo pois e mais vistosa,pero podese facer calker dia do ano.Por fallo meu,faltoume marcar os primeiros 7 km,a ruta total salen 50 km,deixo enlace do trak ke falta.http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=9050528

Fixemos unha visita o Monasterio Budista conde nos enseñaron todo oke ali fan e como estaba o sitio cando chegaron.moi recomendable visitar

• Foto de Xulio71

Xulio71 11-mar-2015

/outdoor-trails/carballino-san-clodio-esposende-cenlle-san-amaro-cruceiro-o-lago-carballino-9049995#wp-9050007

• Foto de solotacos

solotacos 22-mar-2015

ruta moooi chula,duraaaaa,pero unha pasada.sobre todo a baixada ata o manasterio.gracias polas rutas,sige asi. (Y)

• Foto de Xulio71

Xulio71 22-mar-2015

gracias a ti polo comentario,alegrome ke gustara (Y)