• Foto de Castiñeiras Salinas

Dificultade técnica   Moderado

Fecha de subida 3 de junio de 2011

Fecha de realización junio 2011

preto de Marcón, Galicia (España)

Ruta que vale por dúas. Saímos por Campolongo ata Lourizan, por carreteras secundarias e pistas. Dende o complexo de Ence subimos ata a Lagoa de Castiñeiras aproveitando unha pista con 3 kilómetros constantes ó 9 %. Dende alí, unha forte subida e o posterior descenso a Vilar, Santa Cristina de Cobres, Mirador do Cabalo, Larache e Salinas do Ulló, volvendo por pistas de servicio da Autoestrada.

• Foto de jnaviarca

jnaviarca 10-jul-2011

Mucho asfalto, una bajada de castiñeiras casi imposible y desaprovechado completamente castiñeiras. Sinceramente y bajo mi opinión poco recomendable, creo que la hay mejores.

• Foto de maillotamarillo

maillotamarillo 11-jul-2011

Estou de acordo contigo en que a baixada de Castiñeiras non foi moi afortunada, demasiada pendiente descendente , habería que ir bordeando algo máis. En canto ó do asfalto, moitas das rutas que aquí colgamos teñen abondosos tramos de asfalto (sempreprocuramos pistas veciñais con pouco tráfico), (moitas veces faisenos tarde e adiantamos para chegar pronto), e por razóns que teñen que ver coa "filosofia" do noso grupo. Gostanos facer recorridos relativamente longos para ver moito en pouco tempo, e non limitarnos a montes de Pontillón, Castiñeiras, Fracha e Castrove. De todas formas, sempre podedes descubrir nas nosas rutas algún tramo para aproveitar e enlazar, ainda que non calquedes a ruta.
    Non hai dúas persoas que busquen o mesmo na bicicleta. Saúdos.