7,7

preto de Noia, Galicia (España)

Ruta fácil, con 50% carreteras secundarias e 50% sendas de monte. Levadeira en todo momento e sen dificultades técnicas en ningún tramo.

Salindo da zona vella de Noia, polo paseo do porto, e despois pisteamos pola senda de Barro ata o pequeno porto da Barquiña, para tomar os camiños dos montes da Barquiña e Orro ata a parte de abaixo da variante.

Rodease por carretera secundaria o Río Donas. Zona de asfalto, pero co piso bastante roto por veces. A volta por Cando faise por una senda amplia e moi ciclable que toma un trozo de carretera hasta a entrada do Pazo do Tambre

Esta vez tomamos a senda ciclable que nos achega á parte esquerda da central antiga do Tambre pola zona da ponte colgante. Visita obligada á ponte e á antiga central eléctrica.

A volta faise subindo por carretera, subindo desde Nimo ata una senda que nos acerca ó cemiterio de Roo, onde se toma a senda do Rego das cunchas para voltar ata a zona de Ponte Nafonso.

Desde alí un trozo de carretera para voltar polos montes de Orro e a Barquiña collendo varias sendas ciclables que rodean a variante e nos fan chegar a punta de Parelada.