• Foto de circular sober miradores del cañón del sil

Tempo  4 horas 21 minutos

Fecha de subida 30 de noviembre de 2013

Fecha de realización noviembre 2013

preto de Sober, Galicia (España)

Fantástica ruta que nos organizaron Juan Macía e os seus colegas do CC Monforte, a os Ultreia e a os sempre benvidos colegas do CC Trisquel, así como os particulares Batman e Robin ( Brandán - Juancho ). Fixo moito frío a primeira hora, e había algo de néboa, que nos impediu ver en todo o seu esplendor os cañóns. Aínda así, o desplazamento ata Sober valeu a pena. De Sober partimos hacia os cañóns pasando por diferente miradoiros (Bolmente, Cividade), disfrutando das impresionantes vistas/paisaxes ...... impresionante !!!! . Despois regreso a Sober, para, unha vez aseados e maqueados, disfrutar dun reconfortante e merecido xantar todos xuntos ..... . E volveremos .... seguro !!!!

jose armesto 25-feb-2015

Ola, estou interesado en facer esta ruta cuns amigos pero non estou seguro de facela no mesmo sentido que vós ou ao revés, deixando os canóns para o final. Que me podes dicir do tema?
    Un saúdo, grazas

• Foto de motemat

motemat 25-feb-2015

Pois creo non son o máis adecuado para responder a tua pregunta, pois fun simplemente un convidado; vendo o perfil calquera pensaría que é màis doado facela ao revés , pero ten trampa, porque algunhas zonas que agora ves como baixadas son trialeras, e si a fas ao revés o máis probable é que teñas que portear a bici ....
    Penso que deberías localizar a alguén do CC Monforte ... teñen perfil no facebook, y eles seguro che poden asesorar ben ... a ruta diseñáronna eles ... saú-2.

jose armesto 26-feb-2015

Vale grazas, xa os busco pra preguntarlles. O de facela ao revés é para deixar a parte dos canóns ao final pra terminar co máis bonito :-)
    Un saúdo

• Foto de charrancas

charrancas 04-sep-2015

Alguien que la haya hecho recientemente para saber si los caminos son ciclables a día de hoy?
    Gracias.

jose armesto 06-sep-2015

Tal e como está aquí, creo que si. Pode haber algo de maleza nalgún dos camiños de volta a Sober. Nas miñas rutas tes unha variante pero algún dos camiños é complicadiño. E en xuño xa había silvas e ramas, así que se están sen limpar, estarán peor a día de hoxe.
    Se queres máis detalles escríbe ao meu mail.