Tiempo en movimiento  3 horas 53 minutos

Fecha de realización marzo 2019

-13 m
9,4

preto de Cobres, Galicia (España)

Partimos de Sta. Cristina de Cobres, e baixando ata a punta do cabalo por unha pista de terra seguimos ata o pazo de Larache e a ensenada do mesmo nome. Baixando un pequeno tramo empinado de asfalto, collemos outra pista á esquerda, toda pola beira do mar que nos leva ata as Salinas. Pasamos polo clube de piraguismo e seguimos pola espectacular ensenada de San Simón ata preto de Pontesampaio por unha senda. Subimos entón a Nal. e facemos un pequeno tramo ata unha indicación que nos leva á esquerda ata a ínsua de Pontesampaio, logo atravesamos a antiga ponte e seguimos a senda pola beira do mar ata Arcade. Neste punto finalizan as sendas e temos que alternar estradas secundarias subindo por Soutoxuste, pistas, e a Nal. para chegar a Cesantes.
No regreso fixemos unhas pequenas variantes nalgúns puntos.

Nota: no punto da foto da ensenada d san simón, a volta, o gps parou, polo que o track ten un erro que ten fácil solución.