Descargar

24 de julio de 2017

julio 2017

Búsqueda por Zona de Paso

Encuentra rutas que empiecen o pasen por zonas concretas que tú elijas.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Búsqueda por Zona de Paso Búsqueda por Zona de Paso
Sé el primero en aplaudir

preto de Coirós, Galicia (España)

Paseo polos concellos de Coirós e Paderne. Sin grandes novidades para os que conocen a zona. Saía dende o concello de Coirós para baixar por camiños ata a falda de Espenuca. Dende ahí, descenso vertixinoso ata Chelo e enganche co segundo tramo da ruta do Auga e a ruta do Bocelo que nos levará ata a central do Zarzo. Dende ahí, subida volta a subir ata Vigo aínda que por variar esta vez é por asfalto ( o recomendable é subir polos tubos, eu nesta ocasión fun por asfalto porque nunca probara a subir por ahí e así aproveitei para coñecer o camiño ).

Xa enriba, desvío ata o embalse do Zarzo dende o que se engancha un bo descenso que unha vez rematado volve a picar hacia arriba ata volver a enganchar co segundo tramo da Ruta do Auga nos canais do Zarzo. Seguimos bordeando os canais e descenso por carrtera ata ambalasaugas ( recomendo baixar por As Pías para a experiencia BTT completa ) para finalmente subir ata Ois. Dende Ois, arrancamos por pistas ata Boqueixon co fin de explorar un pouco o val. Por ahí, hay un bucle exploratorio no mapa que non recomendo especialmente. Os camiños son moi agradables pero hai unha parte exploratoria na que se comeza a subir o Gato ata chegar a un punto donde tiven que dar a volta e ainda que eso me levou a unha trialera que non coñecía, o certo é que para bicicletas está moi complicada.

Finalmente, a ruta tira hacia A Cortella para enredar un pouco no circuito de XC e finalmente volver a Coirós.

Moito asfalto. Ruta recomendable para os que queiran descubrir algunha das zonas e non coñezan.