• Foto de Coto Novelle Encoro Castrelo Miño Ou

Tempo  5 horas 24 minutos

Fecha de subida 8 de junio de 2011

Fecha de realización junio 2011

preto de Ourense, Galicia (España)

Ruta cos "amigos" do Garaxe hacia a base de Coto Novelle , baixando ó Encoro de Castrelo de Miño e volvendo hacia Ourense por Laias e Termas de Outariz.Rutón-rutón.

aryas 10-jun-2011

Miña nai unha merida tirada no chan... https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/coto-novelle-encoro-castrelo-mino-ou-1760522/photo-619897

jejeje como che gustan estas rutiñas que eu preparo a pedal de mércores. ¡¡ruton ruton!!

• Foto de sainzajump

sainzajump 10-jun-2011

jejej, gustouche a foto,ehhhh

home, a mín non me quedaría mal,jaja https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/coto-novelle-encoro-castrelo-mino-ou-1760522/photo-619897

• Foto de sainzajump

sainzajump 10-jun-2011

Sí,a verdade que facía tempo que non disfrutaba dunha ruta deste calibre.Para a seguinte vez, metémoslle a subida ó San Trocado e para casa,jeje.

• Foto de @nfeso

@nfeso 10-ago-2012

feita o 10/08/12 con @carlenco coa variante distinta os Castros (a que fixen eu mais facil, esta metiame algo de medo jeje) tamen subimos ata o Alto de todo do Novelle. Ourense-Coto Novelle Grazas por compartir, como sempre un pracer facer as vosas rutas.

eduarmada 03-dic-2013

¿tiene mucho tramo de carretera en la zona del embalse a Ourense?

• Foto de @nfeso

@nfeso 03-dic-2013

@eduarmada creo recordar que só un tramo na zona de Trasariz e outro pouco despois de Barbantes, é decir so poronde non hai posivilidade de camiños. É un ruton :D

eduarmada 04-dic-2013

@nfeso, muchas gracias por la información. Este viernes la haremos, a ver que tal esta.

aryas 04-dic-2013

Ruta muy rodadora... totalmente recomendable.

eduarmada 07-dic-2013

Hecha el 06/12/13. Rutón. Antes de Coto Novelle, nos encontramos con cuerdas que cortaban el camino, muchos cazadores (era festivo), y ya en el tramo de Untes a Outariz, unos cuantos árboles caidos que cortan el paso. Pero muy recomendable para hacer.

aryas 09-dic-2013

Muchas gracias por los comentarios eduarmada.