Tempo  6 horas 27 minutos

Fecha de subida 20 de mayo de 2014

Fecha de realización mayo 2014

preto de Tomiño, Galicia (España)

I edición- 18/05/2014. Saida de Tomiño e percorrido polos concellos de Tomiño, Oia, e Baiona, atravesando a Serra - Alto da Groba ..... máis de 2000 m. de desnivel positivo, pero bastante ben levados, sin rampas "peregrinas", camiños amplios, algúns tramos moi pedregosos ( tamén hay que decilo), espectaculares paisaxes, recorrido rápido, sobretod os últimos 30 km. que on prácticamen todo de descenso, moi rápido ..... moi boa ruta.
En contra: avituallamientos escasos, tanto en número ( sólo 3 para 100 km !!! ), como en contido ( plátanos e algun pastel - barrita ); No 2º avituallamiento cando nos pasamos xa non tiñan auga !!! - ca calor que fixo !!! - falta de previsión .

Pero ... aínda así creo que volverei.
Dificultade difícil, pero solo por mor da lonxitude da ruta ... O desnivel está equivocado (non son 4000 m !!!! - subin o track desde o rexistro do sport tracker !!! . O real son sobre 1800 m. ).