Descargar

24 de octubre de 2020

octubre 2020

Búsqueda por Zona de Paso

Encuentra rutas que empiecen o pasen por zonas concretas que tú elijas.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Búsqueda por Zona de Paso Búsqueda por Zona de Paso
Sé el primero en aplaudir

preto de Narón, Galicia (España)

Dirixímonos ó alto do Campelo dende Narón alternando pistas asfaltadas e de terra. Subida pola pista e baixada polas curvas das baterías. Antes de tocar o asfalto collemos a primeira pista a dereita para dirixirnos ata a senda da ruta ártabra, imos pasar polo punto do comezo da subida ao alto do Campelo.
Recorremos toda a senda, cunha subidiña e unha baixada xeitosas. Pasamos polas praias de Ponzos e de Santa Comba e seguimos pola ruta da senda do litoral da costa ártabra (marcas amarelas e violetas) ata cabo Prior. Seguimos polo camiño marcado un km máis e logo collemos un pequeno tramo de pista de terra que pasa a asfalto pouco despois.
Collemos a estrada principal 3 km, e antes de chegar á curva pechada a esquerda xiramos tamén a esquerda, para chegar a aldea do Confurco. A partir de ahí practicamente todo recto ata o punto de saída, na estrada de Catabois collemos de frente (ollo cos coches).
Ruta moi bonita pola que percorremos máis de 24 km ó carón do mar e con moi boas vistas as cales invitan a pararse para admiralas.