preto de Rutis, Galicia (España)

Primeiro etapa do camiño Inglés. Recorrendo o paseo desde O Burgo enlazamos con recorrido do Camiño Inglés. Primeiro por pistas ou carreteras asfaltadas llaneando ata chegar a Sigrás e pouco despois a Anceis.

Tras un tramo de subidas chegamos a Sergude, donde empezan a aparecer tramos de senda ciclable, fáciles de percorrer e sen perdidas do camino posto que os fitos de quiilometraxe ou indicacións con frechas aparecen cada pouco no camiño. Logo aparece un tamo de subida bastante duro, no que durante 4-5 kms vamos elevándonos ata Herves. Desde aquí enlazase cun tramos de carretera nacional nas Travesas, bastante transitado e que supón o final indicado para os peregrinos da primeira etapa, xa que queda próximo o albergue do Hospital de Bruma.

Continuamos un pouco máis percorrendo os tramos de carretera secundaria que unen o Seixo, Cabeza de Lobo e as Mámoas, retornando hasta Mesón do Vento para desfacer o camiño tomado.
Desde o Mesón e debido a choiva que caía con forza, decidimos voltar pola Nacional AC-542 que leva a Betanzos, xa que é máis levadeiro e desde Mabegondo podemos volver por Crendes, San Pedro de Nós e chegar ó encoro de Cecebre. Tramos de carretera moi cómodos con amplio arcén.
Desde Cecebre a ruta de retorno é o paseo do río Mero, que fai escasos días arranxaron en algunas partes, ampliando o ancho e eliminando a maleza no seu percorrido.