preto de Ourense, Galicia (España)

Ruta de BTT Ourens na versión extrema, como destino Penagache na fronteira con Portugal na Serra do Leboreiro e volta.

Ruta moi rodadora e con varias partes. A primeira ben conocida por todos, transcurre polos Castros e a partir deiquí cruza o concello de Cartelle para empezar a subida ao San Paio. Nesta subida ten un par de rampas duras.

O tramo entre o San Paio e Xacebáns é, para mín o máis chulo disfrutando dunhas vistas impresionantes coa punta da Penagache ao fondo e acercándose !!!,

Xa en chegando a Xacebáns, empeza a subida, longa case 10 kms. e dura en varias zonas; pero disfrutando tamén dunhas vistas impresionantes, eatamos casi a 1,300 mts.

Xa na cima baixamos para ir buscar Bangueses e volta a subir para buscar Celanova. Enlazamos coa ruta de San Rosendo ata Parderrubias e entramos na zona da Boutureira...xa estamos en Ourense !!!!

Pero queda o último esforzo, cara a San Cibrao das Viñas e Seixalbo para ensegida chegar ao Pazo dos Deportes...ao fin.... !!!