Tempo  unha hora 57 minutos

Fecha de realización marzo 2016

-153 m
6,3

preto de A Gándara, Galicia (España)

De Ferrol saimos pola Estrada de Castela ata uns 100 metros antes da Ponte de Xubia, que separa os concellos de Neda e Narón. Ahí collemos á esquerda pola estrada que vai a Valdoviño pasando pola Feira do Trece en Sedes. Cando levamos 2 km recorridos tomamos un desvio á dereita hacia a Presa do Rei. A partires de aquí e despois de cruzar a ponte sobre a via do tren de FEVE e de baixar ata o rio Xubia, iremos a carón deste por unha zona plana, para subir un forte repecho ata a aldea de Bazón. Tomamos de novo un desvío á dereita e baixamos por pista de asfalto primeiro e despois de terra ata o Rio Xubia. Cruzamos a ponte na Retorta e iremos agora pola marxe dereita do Río Xubia por un sendeiro en bon estado ata o Muiño do Rio Pequeno, no que desemboca o Rio Castro no Xubia. Cruzamos a pasarela de madeira e subimos por unha pequena pista de pedras para chegar á fermosa Área Recreativa do Muiño de Pedroso. O regreso faise por estrada. Son en total 25 Km ida e volta e 2 horas de traxecto, tamén ida e volta.