• Foto de Fervenza de Insua (Val do Dubra), e regreso por ruta de Monte Tarrío

Tempo  3 horas 49 minutos

Fecha de subida 8 de diciembre de 2013

Fecha de realización diciembre 2013

preto de Santiago de Compostela, Galicia (España)

Saída desde a Alameda hacia o cumio do Pedroso; desde alí enlazamos coa ruta Compostela BTT hasta chegar a Ameixenda, seguimos e cruzamos o novo campo de golf do AeroClub e chegamos a Portomouro - Val do Dubra. Desde ahí continuamos pola carretera xeral hasta desviarnos a esquerda para buscar a fervenza. Para levar casi 3 semanas sin chover, baixaba ben chea de auga ( fotos ).
Deixamos a fervenza e buscamos carreiros pegados ao río Dubra, pola devesa de Gontar, hasta chegar casi ao mesmo lugar de Val do Dubra. Cruzamolo río máis a carretera xeral e buscamos Reboredo, Igrexa de Buxán,Vilardoa, ... ata enlazar coa ruta de regreso do Monte Tarrío .... así chegamos a PonteAlbar, cruzamolo Tambre e desviamonos a ezquerda, para continuar Tambre arriba, buscando o lugar de Marzoa/depuradora de Chaián. Desde alí ascendemos buscando A Peregrina, e xa enfilamos O Romaño, Vistalegre, Santiago.