preto de Cangas, Galicia (España)

O noso percorrido para o GR59 de 2015. Este ano aumentamos o teito ata os 620, co monte Xaxán.
Deste xeito eliminamos unha parte da baixada a Marín, que era toda asfalto.
A dureza mantense e tamén o sentido: montañas de mañán e praias de tarde, entrando a Cangas dende a costa do Hío de Darbo.

• Foto de TitoNC

TitoNC 16-abr-2016

Hola Marajota, sou un cangues que vive en Barcelona e cando vou pola terra no vran gustame sair a correr polos nosos montes. A verdade é que esta ruta pareceme espectacular e gostariame facela(por etapas claro, jaja non teño pernas para correr 100 km). Queria preguntarche si hay bastantes camiños ou a maioria son pistas forestais, porque a verdade e que eu prefero camiño estreito e sobre todo evitar asfalto todo o que se poida. Noraboa por estas rutas.

• Foto de marajota

marajota 18-abr-2016

Ten máis pistas que camiños.
    Para camiños podes mirar máis ben as rutas que facemos para a Marcha Bike ou Non Vai, onde podemos permitírnolo. Nesta tratamos de que non nos quede tan dura así que ás veces trátase de "avanzar".

• Foto de TitoNC

TitoNC 02-may-2016

Moitas grazas, botareille un ollo, a ver que topo. Saudos