Fecha de subida 18 de julio de 2016

Fecha de realización julio 2016

8,8

preto de Romai, Galicia (España)

Libro de ruta:
KM 1
INICIO DE RUTA TRAMO NEUTRALIZADO EN ASFALTO (COVA SERODIA-TELECLUBE-ROMAI VELLO)
KM 1,4
CRUCE ESQUERDA TERRA (ABANDONASE PISTA PRINCIPAL)
KM 1,8
CRUCE DEREITA TERRA
KM 2,2
KM 2,3
CRUCE DEREITA TERRA (CORTALUMES)
KM 3,4
ATENCIÓN SEGUIMOS RECTOS (TRAMO COINCIDE IDA COA VOLTA OJO)
KM 3,6
ATENCIÓN CRUCE ESQUERDA E LOGO DEREITA, NESTE PUNTO CRUZASE A IDA COA VOLTA)
REAGRUPAMENTO OPCIONAL, COMEZA DESCENSO
KM 3,8
SEGUIR CAMIÑO NON CORTALUMES
KM 4,1
CRUCE ESQUERDA (ZONA CON BASTANTES PAUS E MALEZA)
KM 4,4
DESVIO DO CAMIÑO A ESQUERDA POR ARBOL CAIDO, DESCENSO TECNICO
KM 4,7
ENTRADA EN ASFALTO SEGUIMOS EN BAIXADA
KM 4,9
CRUCE DEREITA ASFALTO E VOLVESE A SUBIR
KM 5,1
ATENCIÓN TRIALERA CORTA, EVITAR SALTOS, EXISTE ALTERNATIVA DESCENSO TECNICO, ACABA EN ASFALTO, OJO
KM 5,2
ASFALTO CRUCE A DEREITA SUBIDA 200 metros
KM 5,4
DESVIO A ESQUERDA DEIXANDO O ASFALTO
KM 5,6
REINCORPORACION O ASFALTO SEGUINDO DE FRENTE (SUBIDA)
KM 5,9
CRUCE ESQUERDA EN TERRA DEIXANDO ATRÁS O ASFALTO (BAIXADA)
KM 6,2
ENTRADA EN ASFALTO E COLLEMOS A DEREITA VOLVENDO A SUBIR
KM 6,6
DEIXAMOS O ASFALTO COLLENDO CRUCE SOBRE A ESQUERDA EN TERRA.
KM 6,8
CAMIÑO VAISE CERRANDO E ENTRAMOS NA SENDA PERIGOSA, BAIXAR DA BICICLETA OBLIGATORIAMENTE
KM 7,1
ENTRADA EN ASFALTO E COLLEMOS A ESQUERDA EN BAIXADA PERIGO COCHES
KM 7,5
DEIXAMOS O ASFALTO COLLENDO CRUCE SOBRE A DEREITA POR PISTA FORESTAL
KM 8,2
GIRO DEREITA O ENTRAR EN ASFALTO A ALTURA PONTE AP-9 POR PETADA EN TERRA (ALTERNATIVA CORTA ASFALTO DE FRENTE)
KM 9,1
SEGUIMOS PISTA PRINCIPAL ASFALTO SOBRE A DEREITA ATA ALTURA VIÑEDOS LOGO CRUCE TERRA SOBRE A ESQUERDA
KM 11
BORDEO AP-9 RODEANDO A GASOLINERA E PASANDO POR DEBAIXO DA AUTOPISTA, OLLO CRUCE ESQUERDA ABANDOANDO AP-9 DIRECCIÓN PORTA DE CONDE
KM 11,6
HORQUILLA 180 GRADOS A DEREITA EN SUBIDA, ENTRANDO EN PISTA DE FORMIGÓN EN SUBIDA
KM 11,9
AVITUALLAMIENTO LÍQUIDO DIANTE DO CENTRO CULTURAL (VILLA) DESPOIS SIGUESE DE FRENTE POR CAMIÑO XUSTO NA CURVA
KM 12,3
CAMIÑO POLO MEDIO DO MONTE RODEANDO PLANTACIÓN, VEXETACIÓN ALTA O FINAL, EN CASO DE DUDA SEMPRE SOBRE A DEREITA
KM 12,8
CRUCE A ESQUERDA (PISTEO EN SUBIDA)
KM 13,1
CRUCE A DEREITA (PISTEO)
KM 13,9
OLLO!! CRUCE ESTRADA PROVINCIAL EP-9407, SEGUIMOS DE FRENTE EN ASFALTO PARALELOS A AP-9
KM 14,3
A ALTURA DE SEÑAL DE ESTRADA SIN SAIDA, CRUCE ESQUERDA PISTA ANCHA
KM 14,7
CRUCE DEREITA E PISTEO DEREITO QUE VAI PARALELO A AP-9 ATA O POLIGONO DE CURRO
KM 17,0
CRUCE DEREITA DIRECCIÓN PONTE SOBRE AP-9 (POLIGONO DE CURRO) E NOVAMENTE A DEREITA DO OUTRO LADO DA AP-9
KM 17,4
NA CURVA DE ESQUERDAS EN ASFALTO SEGUIMOS DE FRENTE POLO CAMIÑO E COLLEMOS O QUE ESTA MAIS A ESQUERDA
KM 18
EMPEZANDO A BAIXAR NA PISTA COLLEMOS PISTA SOBRE A DEREITA EN SUBIDA E LOGO A PRIMEIRA A ESQUERDA
KM 18,5
HORQUILLA 180 GRADOS ESQUERDA SEGUIDA DE HORQUILLA 180 GRADOS DEREITA E SEGUIMOS PISTEANDO, OJO ESTES CRUCES NON PERDERSE
KM 18,7
GIRO ESQUERDA 90 GRADOS, VEXETACIÓN ALTA O CHEGAR DE NOVO O CAMIÑO ANCHO GIRAMOS SOBRE A DEREITA
KM 19,1
GIRO ESQUERDA 90 GRADOS POLO MEDIO DE DUAS LEIRAS (ABANDOANDO CAMIÑO PRINCIPAL) DESPOIS TODO DEREITO
KM 19,6
ATRAVESAMOS PISTA ASFALTADA E SEGUIMOS DE FRENTE POR CAMIÑO ANCHO E BONITO, SEGUIR CAMIÑO SIN DESVIARSE (SOBRE A DEREITA VESE CORTALUMES QUE SE FARA NA VOLTA
KM 21,1
O REMATAR O CAMIÑO, A DEREITA E COA MISMA O CHEGAR O CORTALUMES A DEREITA E SUBIMOLO
KM 22,2
O COMENZAR A BAIXADA NO CORTALUMES, GIRO A ESQUERDA POR CAMIÑO ANCHO, DESCENSO MOI RAPIDO, OJO
KM 23,2
DOUS CRUCES CONSECUTIVOS SOBRE A DEREITA CHEGANDO O LUGAR DO CUBELO(ENTRAMOS EN ASFALTO)
KM 23,5
NA ULTIMA CASA DO CUBELO CRUCE A DEREITA EN ASFALTO (CAMIÑO DAS PEIXEIRAS, ANTIGUAMENTE AS PEIXEIRAS DE CAMBADOS TRAIAN O PEIXE NA CABEZA ATA ROMAI-VALIÑAS-BARRO POR ESTE CAMIÑO E LEVABAN DE VOLTA MILLO, PATACAS, ETC
KM 23,8
DESVIO A ESQUERDA SEGUINDO POLO ASFALTO E ACABA DE FRENTE EN PISTA DE TERRA, E SEGUIMOS DE FRENTE ENTRANDO EN ASFALTO NOVAMENTE ATA ALCANZAR AS PRIMEIRAS CASAS DE VILAVEDRA
KM 24,5
GIRO ESQUERDA E NOVAMENTE A DEREITA POR CAMIÑO, E INMEDIATAMENTE DESVIO DA RUTA HACIA AVITUALLAMIENTO EN VILAVEDRA E REAGRUPAMENTO.
KM 25,0
AVITUALLAMIENTO SOLIDO E LIQUIDO EN VILAVEDRA (O PASAR A FONTE DE VILAVEDRA A SEGUNDA CASA A DEREITA, O LADO DO PORTAL QUE PON ...HAY POLLITOS)
KM 25,2
REINCORPORACIÓN A RUTA NO LUGAR DO DESVIO ANTERIOR E SUBIDA HACIA O VELODROMO POR CAMIÑO ESTREITO
KM 25,9
VIMOS SOBRE A ESQUERDA ATA HORQUILLA SOBRE A DEREITA E SUBIDA DEIXANDO O VELODROMO (CAMPO DE FUTBOL) A NOSA DEREITA, O CHEGAR O ASFALTO A ESQUERDA E TODO DE FRENTE ATA CRUZAR NOVAMENTE A EP-9407
KM 26,4
CRUCE SOBRE A EP-9407 OLLO TRAFICO CRUCE EN BAIXADA EN ASFALTO E SEGUIMOS DE FRENTE DEIXANDO A AP-9 A NOSA DEREITA
KM 26,6
ATENCIÓN TUNEL QUE NON COLLEMOS BAIXO A AP-9, GIRAMOS A ESQUERDA DEIXANDO A AP-9 A NOSA DEREITA
KM 26,9
ATENCIÓN, GIRO A DEREITA E AGORA SI PASAMOS TUNEL DEBAIXO AP-9, COA MESMA GIRAMOS A ESQUERDA, AGORA A AP-9 QUEDA A NOSA ESQUERDA.
KM 27,0
PISTEANDO PARALELOS A AP-9 SEGUINDO SOBRE A NOSA ESQUERDA ATA CHEGAR ATA A ESTRADA PROVINCIAL EP-8101
KM 27,6
CRUCE EP-8101, PELIGRO TRAFICO, SEGUIMOS DE FRENTE PISTA DE ASFALTO EN BAIXADA, OLLO TRAFICO.
KM 27,7
SEGUIMOS DE FRENTE DEIXANDO ATRÁS UN CRUCE A DEREITA, E BUSCAMOS UNHA ENTRADA SOBRE A DEREITA EN PISTA DE TERRA, CANDO O ASFALTO GIRA A ESQUERDA, NOS A DEREITA POR TERRA
KM 28,0
NOVO TUNEL POR DEBAIXO DA AP-9, ATRAVESAMOLO E SEGUIMOS DEREITOS POR CAMIÑO DE TERRA SIN DESVIARNOS ATA CHEGAR CRUCE ESQUERDA
KM 28,4
CRUCE ESQUERDA CAMIÑO DE TERRA
KM 28,5-6
CONTINUAMOS DE FRENTE (NON COLLER HORQUILLA DEREITA) COLLER O SEGUINTE GIRO A DEREITA EN SUBIDA, OLLO PEDRAS
KM 29
DEPOSITO DA AUGA (FONTE AVITUALLAMIENTO LIQUIDO)-CIRCUITO DOS CABALOS, ATRAVESAR PISTA DE ASFALTO E COLLER CORTALUMES PARA ARRIBA
KM 29,5
O CHEGAR A PISTA ANCHA COLLEMOS A DEREITA (ALTERNATIVA FACIL A ESQUERDA E BUSCANDO O MIRADOR DO OUTEIRO GRANDE SOBRE A DEREITA). BAIXADA POLA PISTA ANCHA ATA O ASFALTO E SEGUIMOS DE FRENTE ATA OS OUTROS DEPOSITOS DA AUGA QUE RODEAMOS E SUBIMOS ATA O MIRADOR DAS SETAS DE PEDRA "MIRADOR DO OUTEIRO GRANDE" (VAISE BUSCANDO A ESQUERDA)
KM 30,5
MIRADOR DAS SETAS DE PEDRA, REAGRUPAMENTO, DEIXAR A BICI E VISITAR O CON QUE HAI QUE SUBIR POR CORDA (FOTO DE GRUPO)
KM 30,8
GIRO DEREITA(CRUZAMONOS CO CAMIÑO QUE FIXERAMOS A IDA), E LOGO VIRAMOS SOBRA ESQUERDA BUSCANDO O PUNTO MAIS ALTO DA RUTA, O MONTE DA PENA
KM 31,2
PENA DE LANTAÑON (VERTICE GEODESICO) E BAIXADA SENDERO (OJO PASAMOS TRAMO 50 METROS CO CAMIÑO DE IDA E DESVIAMONOS POR SENDERO BAIXADA DIVERTIDO CIRCUITO BMX)
KM 32
CIRCUITO DE BMX, FINAL DA RUTA LIBRE, VOLTAS E VOLTAS QUE QUEIRADES MENTES SE ESPERA POLO RESTO DE PARTICIPANTES.
KM 32-35
CHEGADA NEUTRALIZADA, TODOS XUNTOS RITMO LENTO DETRÁS DE GERARD PARA BAIXAR ATA CURRAS, COVA SERODIA E SENDERO PARA DAR DETRÁS PABELLON E FESTA (OJO TRAFICO)