-0 m
7,8

preto de Cangas, Galicia (España)

Xaquin66 08-oct-2014

Como pode ser que a min me saira exactamente o mesmo tempo que a ti pero 1130 de acumulado e o punto mais alto de 360 sobre o mar. Se tes algunha explicacion agradeceria que me deras un toque porque dame que sempre me saen acumulados de máis. O mobil e un lg novo..

• Foto de Macopo

Macopo 08-oct-2014

A única explicación que se me ocorre pode ser que eu uso un Garmin 510 con gps + glonass, que según din e máis preciso pero sempre hai unha marxe de erro.
    Teño compañeiros de ruta que graban os percorridos co mobil e soen variar un pouco.
    O track do usuario carnasedo e moi parello o meu.
    A ruta foi moi chula, estes do Bike son uns fenómenos.

Xaquin66 10-oct-2014

O que tiro en conclusion e que a túa lectura é mais fiable pero así sei qué marxe de erro da a meu android. Grazas pola aclaracion.
    Tamén opino que son uns craks os do Bike ou , fixen o GR deste ano 2014 e estarei atento porque o Morrazo é moi molon para bici ademáis de que saio de casa e vou en barco que tamén ten seu punto non ter que coller coche...

• Foto de peribrown

peribrown 07-may-2015

Los sensores GPS de los móviles son bastante malos en general, es más fiable un dispositivo que ha sido concebido para esa función, que un engendro que saca fotos, envia mensajes, y hasta sirve para llamar por teléfono :D
    Saludos.

Xaquin66 08-may-2015

De cumple estou a punto de recibir un que me autoregalei. Agardo notar diferenzas!!!!