Tempo  7 horas 5 minutos

Fecha de subida 8 de septiembre de 2014

Fecha de realización septiembre 2014

preto de Ilmenau, Thüringen (Deutschland)

Volta circular enllaçant part de les rutes Gera Radweg (Vall del riu Gera), Ilmtal Radweg (Vall del riu Ilm) i Lutherweg (des d'Arnstadt fins a Stadtilm.Tot el recorregut va combinant asfalt i pistes de terra, encara que predomina l'asfalt.
La ruta seguida és la següent de forma esquemàtica:
Ilmenau-Elgersburg (amb alguna pujada i uns boscos preciosos). Aquí enllacem amb el Gera Radweg: Geraberg-Plaue-Dosdorf-Siegelbach-Arnstadt.
Ara seguim cap a Stadtilm amb els rètols del Lutherweg que ens acompanyen. Es passa per poblets molt petits, sense més història.
A Stadilm, enllacem amb l'Ilmtal Radweg que ens tornarà fins a Ilmenau, amb una lleugera pujada seguint contracorrent el riu Ilm i fent una petita desviación per visitar la Brauerei Schmidt de Singen que segons diuen és la més petita de Thüringen. El lloc on està situada val molt la pena.