• Foto de Lamas de Mouro - Percurso 5 BTT Melgaço

Tempo  4 horas 58 minutos

Fecha de subida 5 de septiembre de 2017

Fecha de realización septiembre 2017

preto de Lamas de Mouro, Viana do Castelo (Portugal)

Excelente ruta a Nº 5 do centro BTT de Melgaço.

(A nivel de comentario e sin ánimo de nada, é a pouca información/senalización que hai para chegar, etc.)

Fora esto, a zona é impresionante, que xa conocíamos en parte pero que non deixa indiferente a ninguén.

Saímos Julio e máis eu antes das 9:00 h con un pouco de fresco pero xa ao chegar a Travassos, sudábamos..jejjeje empezamos a subir...

Este tramo xa o conocíamos ata que nos desviamos cara A Aveleira, un pobo precioso, restaurado e enfocado a turismo rural. Pasado Aveleira, cruzamos a estrada e empezamos a baixar pola loma do Couto das Pías, camiño técnico con moita pedra; e pronto pasamos por Covelo e Mourim (pobos moi ben conservados.).

Baixada ata Parada de Monte e enfilamos xa unha vez fora unha parte da ruta con sendeiros, super agradables e con algo de auga...raro dada a sequía que se observa no entorno. Alternamos pistas, con algo se estrada en enlaces, pasando por varias aldeas; Lugar de Cima, Orjás, Cavaleiro Alvo etc.

A partir de Fiaes empezamos a subir a serra outra vez, con algunha petada imposible, pero a maior parte tendida. As vistas sempre espectaculares, en toda a volta, pois rodeamos toda a serra.
Xa finalizamos a subia e baixamos hacia Lamas de Mouro para chegar a zona de partida.
Rutaza... Para repetir.

Bueno... en realidade finalizamos comendonos un bacalhau en Castro Leboreiro para repor forzas..