Tempo  3 horas 42 minutos

Fecha de realización agosto 2017

4,5
9,0

preto de Les Deux Alpes, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Una bona presa de contacte. Per pujar anem al peu del telecadira de la Vallée Blanche on la pista esdevé camí i sender sota els arbres amb alguns avets blaus ben macos. La pujada és progressiva amb els primers rampots després del revolt 180º a esquerra on fruïm de les primeres vistes.

Arribem a La Bergerie on hi ha serveis i restaurant molt bo, ja hi pararem a la baixada, i ara seguim pel sender de vianants al costat de la caseta del remuntador (no per la pista pedregosa horrible) fent un revolt obert a la dreta.

En el segon revolt de 180º a esquerra ja tenim un mirador espectacular cap a nord on veiem l'Alpe d'Huez l'impressionant el Pic Blanc.
Aquí, abans i durant les ziga-zagues, hi ha la pujada més dura de l'esxcursió que es pot fer damunt la bici sense ser un crack i un cop dalt tornem al vessant oest per gaudir d'una vista generosa sobre Les Deux Alpes i el vessant est on anirem demà a patir una mica (pistes del Diable).

El punt més alt és l'arribada del telecadira de la Vallée Blanche tot. Es pot seguir fins l'altre telecadira més alt però diu que està prohibit i avui que hi ha l'encarregat no és el millor dia.

Des d'aquí es pot baixar pel bike park Pied Moulet1 (tancada) o per B.P: Vallée Blanche que ens fa passar per un petit parc d'iniciació prou simpàtic. Agafem la pista de Vallons de Bons Variante per córrer una mica i tornem a la Bergerie pel B.P 4. Ara sí que hi parem a menjar i fa de punt de trobada ciclista/excursionista.

Acabem la baixada pel Bike Parc però en arribar a Les Deux Alpes vila la sortida s'ha fet curta (uns 12Km) així que faig un passeig per baix, investigo l'inici de la pista que vull fer demà i m'en torno cap a la part baixa de Vallée Blanche per pujar per un sender a veure si és més maco. Cal anar a l'extrem sud, prop del remuntador que ve de baix a Venosc i pujar per un carrer en ziga-zaga, fins el WP mirador, passat l'hotel Ibiza (!!!). Es creua la barrera, es puja per darrere les cases i es va a parar al senderol que molt suaument ens remunta de nou cap a la Bergerie per baixar per on vulguem, En el meu cas torno enrere per investigar un sender quasi paral·lel, el que té el WP "Baixada Descent" que té un parell de glaons trialeros fàcils i simpàtics i acaba enllaçant amb bike parc.
Información

Esq amunt
Risco

Pujadot

Estem a dalt del pujadot més dur del dia