Descargar

4 horas 25 minutos

24 de enero de 2016

enero 2016
Sé el primero en aplaudir

preto de Luintra, Galicia (España)

Esta é unha das rutas da Ribeira Sacra feita sin track seguindo as señalizacións e con intención de facer a R1+R2, pero o caso que en algún punto perdín a referencia..

A ruta está moi ben con unha parte primeira de pista ancha subindo hacia Monte Meda cunhas vistas espectaculares e a segunda de moito camiño e sendeiros. Os camiños están cheos de auga e lama polo que a segunda parte faise dura.

Dende o mosteiro de S. Estevo de Ribas de Sil hai unha boa subida, casi 1 km. e o camiño ao principio moi roto.

LUINTRA-NOGUEIRA DE RAMUÍN

• Foto de josemundin

josemundin 29 ene. 2016

Hola buenas el r1 no hay que subir al campo de futbol,hay que tirar por el lateral del cuartel de la guradia civil.Te perdiste a los 100m de salir del pabellon.Comentario por si te sirve de ayuda para la proxima vez

• Foto de OSCARME

OSCARME 29 ene. 2016

Ola.
    Non, non foi ahí. O caso e que tiña pensado facer a R1 empezar en Luintra en sentido contrario, enlazar coa ruta R2, Facer a R2, e ao subir do mosteiro de San Estevo no km 38 volver coller a R1, e foi aquí onde non vin a señal...jejj
    De esta forma comeríame o tramo en que van en común as dúas rutas.

Gracias de todas formas por comentar.