Tempo  6 horas 57 minutos

Fecha de subida 27 de agosto de 2019

Fecha de realización agosto 2019

preto de Bispingen, Niedersachsen (Deutschland)

Sortim de Bispingen seguint el Steinkenhöfenerweg que ens porta a passar pel davant d'un roure monumental situat a un lloc anomenat Eichengrund, continuant en direcció cap a Schneverdingen seguint carril bici vora de carretera fins que deixem l'asfalt i ens endinsem en el Heide per pistes que finalment ens fan arribar al poble de Schneverdingen passant pel Silvestersee. Els colors i les vistes del bruc en flor, són realment espectaculars i la calor, també.
A Schneverdingen, fem un petit vol pel centre i finalment ens dirigim a veure el Heidegarten, on ens demostren el que es pot fer només combinant colors de bruc.
Donem un vol pel parc, admirem el gegantí rellotge solar i deixem el poble per dirigir-nos a Pietzmoor, zona d'aiguamolls encara que ara d'aigua poca amb la sequera que tenen.
En aquest tram cal tenir en compte que no hem trobat res per abastir-nos ni d'aigua ni de menjar fins que arribem a Pietzmoor on trobem un hotel-restaurant-café que ens ha permès recuperar forces.
Continuem camí, deixem en darrera la zona d'aiguamolls i ens tornem a endinsar en el Heide amb trons i llams que apareixen per l'horitzó. L'esperança sempre és que no ens toqui però al final mirant els "forats de cendra" o Aschenboden o Heide-Podsol i elscamps de bruc florit, la pluja ens ha atrapat, un petit ruixat i quan hem arribat a Bispingen ni tan sols havia caigut una gota. I nosaltres quasi aixuts.
Temps efectiu: 4h. 11'
NOTA: Com l'excursió anterior, qualifiquem el trajecte com a "Moderat", pels quilòmetres i per la tipologia del terra, molt sorrenc encara que no tant com ahir.
Cal fixar-se en la quantitat de roures magnífiques que hi ha en tot el recorregut. A més, hem vist que els arbres nous que planten, també són roures i no pins plens de processionària com a casa!