Tempo  3 horas 46 minutos

Fecha de subida 5 de noviembre de 2014

Fecha de realización noviembre 2014

preto de Marín, Galicia (España)

Marín-Pituco-Lago-Antenas Xaxán-Paralaia-Marín- Ruta realizada el 5 de noviembre de 2014 por Xou Hervés y Ramón Mella.

• Foto de Ramón Alfonso Meis

Ramón Alfonso Meis 02-ene-2016

Ruta de terreo variado e paisaxes incribles. Para o meu gusto empeza demasiado pronto a subir, sen tempo a quecer, pero aquí é o terreo que hai. Só hai un tramo de 1 km, aprox., pasado o alto de Cotorredondo onde o track se perde da pista que hai que seguir, parecendo que vai polas ladeiras impracticables, imaxino que por un problema de posicionamento do GPS. Seguindo a pista e un sendeiro á esquerda, enlázase coa ruta sen problema. Realiceina en decembro de 2015, subindo ós tres altos máis significativos que rodea a ruta orixinal: mirador de Cotorredondo, antenas do Monte Xaxán e antenas do alto de Domaio. Vale a pena sufrir nestas subidas para aprecia-las increíbles vistas. Algúns dos camiños atópanse en bastante malas condicións, acelerando o cansancio, nembargantes, os últimos 12 kms pódense facer completamente de baixada pola estrada de Moaña a Marín, polo que podemos apura-las forzas tendo en conta isto. Vale a pena de verdade. Grazas por compartila, tocaio.

• Foto de Ramón Mella

Ramón Mella 03-ene-2016

Si, hai máis dun ano que a fixemos e os camiños cambian bastante, sobre todo cando toca cortar madeira. Alégrome que che gustara e gracias polo comentario.