Descargar

18 de abril de 2021

Fecha de realización

abril 2021
Sé el primero en aplaudir

preto de Sabadell, Catalunya (España)

Enguany hem recuperat una ruta clàssica del calendari de la Penya Ciclista Palomillas i hem pujat al Pic del Vent afegint-hi quilòmetres i desnivell. És per això que abans ens hem enfilat fins al Mont-Rodó venint des del riu Ripoll i hem continuat per la font del Plàtan fins a can Cadafalch i Tres Pins. Pel camí, abans del Mont-Rodó i entre la font del Plàtan i can Cadafalch, el nostre company Magí ens ha dedicat un parell de corriols amb algun graó que fa posar el peu a terra.

Com ja és habitual, la pujada a la Serra Llisa i el Pic del Vent passa per un camí ple de rocs drets com punys. S'hi passarà en funció de l'estat i l'habilitat de cadascú (o de la potència addicional).

De baixada des del Farell, s'enfila carretera avall fins al trencall que porta a Guanta i, des d'allà, cap a Castellar per can Padró. Aquest any els hippies que hi viuen estan fent l'agost venent formatge de cabra i ous. Esperem que estiguin al corrent d'impostos.

Trajecte:
Sabadell, riu Ripoll, can Messeguer, turó del Llop, Mont-rodó, Coll de Cabrafiga, sot del Sabater, les Arenes, font del Plàtan, Tres Pins, turó de Sant Sebastià, la Serra Llisa, el Pic del Vent, el Farell, Guanta, Castellar, Togores, Sabadell.