Descargar

29 de octubre de 2014

octubre 2014

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Negreira, Galicia (España)

RUTA POLO MONTE DO RUBIAL SALINDO DESDE NEGREIRA. Ó PRINCIPIO SIN COMPLICACION PERO CONFORME NOS VAMOS ACHEGANDO O RUBIAL COMENZAN OS CAMIÑOS IMPOSIBLES,CO CHAN DE HERBA E ALGUNHA "COSTIÑA" DE EMPUJABIKE,CONCRETAMENTE POR UN CORTAFUEGOS,AINDA QUE É POUCO TROZO O QUE LLE SIGUE E MOI EMPEDRADO E HAI QUE IR A PATADONS NOS PEDALES E GARDANDO O EQUILIBRIO POR CULPA DAS PEDRAS SUELTAS. UNHA VEZ ARRIBA COLLEMOS UN CAMIÑO QUE BAIXA A MAN IZQ. QUE Ó PRINCIPIO PARECE EN BO ESTADO PERO LOGO TEN MOITISIMAS PEDRAS SUELTAS E MELLOR BAIXAR ANDANDO,NA MIÑA OPINIÓN.
DESPOIS COLLEMOS UN CAMIÑO BASTANTE BO PARA LOGO VOLVER A SUBIR A BASE DE MOLINILLO POR OUTRO CAMIÑO DE HERBA,PEDRA E TOXO.UNHA VEZ ARRIBA COMENZAMOS OUTRA BAIXADA POR BO CAMIÑO HASTA COLLER UN DESVIO A DEREITA,UN POUCO PEOR,PARA DIRIXIRNOS XA A ZONA DE URDILDE E OUTRA VEZ A NEGREIRA
RESUMEN: RUTA DURA FISICAMENTE E MOI DIFICIL TECNICAMENTE,PERO MOI BONITA E CON MOI BOAS VISTAS