• Foto de Nogueiró-Miñoto-Ribeiro

Fecha de subida 3 de agosto de 2013

Fecha de realización julio 2013

Vista 2013 veces, descargada 12 veces

preto de Mundil, Galicia (España)

Ruta para intentar seguir parte do camiño de Santiago Miñoto-Ribeiro..O enlace xa foi complicado seguir polos camiños trazados, pois están moi pechados ou xa nin sequera existen.
En canto se enlaza coa ruta ( O track da ruta está baixado dunha ruta feita no 2010 para reivindicar o trazado do camiño). Xa case no inicio, ó chegar o primeiro pobo, Lordelo, xa se fai imposible continuar, tendo que bordear por carretera. A partir deiquí podo seguir pero nalgún punto do camiño é impracticable....tendo que ir abrindo camiño entre silvas, toxos e ortigas...e sempre cara adiante pois dar a volta sería perder moito tempo.
En principio tiña previsto seguir a ruta ata casi Ribadavia e subir polo Coto de Novelle para regresar...pero acortei a ruta dados os acontecementos,á calor 41ºc a esa hora, e a perda de tempo.
En definitiva a ruta ten partes bonitas pero os camiños están demasiado pechados.
Que teñan sorte a xente que reivindica o camiño, para ver si os organismos dependentes o preparan e marcan como ten que ser.
O que sí, é que xente o verme sí que preguntaba si estaba seguindo o Camiño de Santiago.
Ven, farémolo de novo cando funcione como tal jejjej.